wtorek, 24 marca 2015

INFO POST [3] - Tak, wracam!

HEJKA!
*gify w tym poście są losowo wybrane*

Wiem, że mnie nienawidzicie. Zniknęłam bez słowa pożegnania na... długi okres czasu. Pewnie myślicie, że przez ten czas nic nie robiłam i miałam wszystko gdzieś. Macie rację. Miałam wszystko gdzieś. No dobra, trochę musiałam się uczyć, ale tylko trochę. Albo nie, serio tej nauki było mega dużo! 

W między czasie zmieniłam całkiem wiele w moim życiu. Zaczęłam częściej pić sok pomidorowy i coraz bliżej mi do wegetarianizmu. Oprócz tego skończyłam czytać "Mroczne umysły" (miałem pewien przestój - długa historia), opracowałam w szkole "Małego księcia" i "Tam gdzie spadają anioły". Na liście książek do przeczytania znajdują się teraz tylko: "Gone", "Nigdy nie gasną", "Cztery" i zaledwie 34 inne tytuły z  mojej biblioteczki. 

Teraz pewnie zapytacie: "Anne, skąd ty masz tak dużo książek?" Odpowiedź jest prosta - miałam po drodze urodziny i wzbogaciłam się nieźle. Oprócz paru książek dla mnie, zostawiłam trochę kasy dla was. Chciałabym w ramach rekompensaty zrobić dla was konkurs. Część nagród pójdzie z mojego urodzinowego prezentu, ale ciągle szukam sponsorów. 






Co w mojej familii? Brat zbił sobie palec, zgubił książkę z biblioteki (CZY TY MOŻESZ SIĘ WRESZCIE ZAMKNĄĆ, MATEUSZ?) i wywinął parę różnych rzeczy, o których nie chcę się rozpisywać.

Na koniec mam do was kilka pytań. 
1. Jeśli konkurs/giveaway się odbędzie, to co ma być nagrodą (książka/buty(raczej nie)/ciuchy/biżuteria)?
2. Znacie jakieś firmy/osoby, które są chętne do współpracy z małymi blogami?
3. Jakie opowiadanie ma być w następnym poście (zapomniane "Some Stories", przez które mam kłopoty z kumpelą, czy coś innego)?

Do przeczytania!
Anne M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj :) To tylko chwila!