poniedziałek, 29 grudnia 2014

[2] INFO POST - Time for laziness!

***HEJKA & HELLO***


WERSJA POLSKA
Dzisiaj post bez jakiegoś większego sensu. Jest już po świętach, a ja jestem bardzo zmęczona tym całym świątecznym zamieszaniem. Cieszę się, że już niedługo sylwester i będzie można się zabawić, ale póki co, nie chce mi się czegokolwiek robić. Najchętniej leżałabym cały dzień w łóżku i nie wstawała.

Ale, że to info post, to wypadałoby jakieś informacje wrzucić. Otóż odświeżam sobie moje stare portale społecznościowe. W linkach obok pojawiły się fanpage i grupa na fb. 
Fanpage jest typowo o mnie, ale grupa jest ogólnie o książkach. Publikuję ją tylko dlatego, że jestem jej założycielką i zależy mi na jak największej ilości członków.

Wkrótce pojawi się też Instagram, Twitter, Ask.fm, Youtube i Google+, tak więc...
Jest tam też ankieta. Możecie wybrać swoje ulubione fanfiki, żebym wiedziała, co najczęściej wrzucać.

A na razie pozostaje mi nic innego, niż życzyć wam spokojnego lenistwa...


ENGLISH VERSION
Today post without some much sense. It's after Christmas, and I am very tired of all this Christmas confusion. I am pleased that soon is the New Years Eve and I will be able to have some fun, but now I don't want to doing anything. I would like to lying in bed all day and don't get up.

But that is Info Post, so it would be having some information . Well, I refresh my old social networks. The links next appeared fanpage and group on fb.

Fanpage is typical about me, but the group is generally about books. I publish it only because I'm the administrator and I care about as much as possible members.

Soon they will also Instagram, Twitter, Ask.fm, Youtube and Google+, so ...

There is also a poll. You can choose your favorite fanficions, so I'll know what I must to write more often.

And for now remains for me nothing other than to wish you a quiet laziness ...



Do przeczytania!
To read!
Anne M



15 komentarzy:

  1. kawa+książka+telefon=perfect day ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) Nie ma to jak dobrze przeżyty dzień :)

      Usuń
  2. Thanks! Of course I will read your blog and follow if it is good :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł w pisaniu dwoma językami!! ;) Wytrwałości, bo trzeba jednak się z tym troszeczkę męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę czasu to zajmuje. Ale za to więcej osób może z łatwością poczytać moje wypociny :-)

      Usuń
  4. Ja dawno zaczęłam czytać książkę ale jakoś nie miałam czasu jej skończyć :/ Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświąteczna przerwa to chyba najlepszy moment na dokańczanie tego, co się zaczęło ;-)

      Usuń
  5. Ja zawsze obiecuje sobie, że w takie dni wolne jakie są teraz nadrobię zaległości książkowe, ale zawsze wypada coś innego do zrobienia.
    A tęsknie a takim wieczorem książka+koc+herbatka! <3

    perfectly-imperfect-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby mam wolne od szkoły,a na czytanie książki mam czas tylko w pociągu c:

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt - taki dzień to dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tym obrazkiem - perfect day :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hyhyhy, zgadzam się z obrazkiem! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentuj :) To tylko chwila!