niedziela, 16 listopada 2014

[1] Okiem Kapitolu - Mocknigjay Countdown

***HEJKA***
Ten fanfik będzie miał 6 części. No wiecie, do "Kosogłosa"! Nie oznacza to jednak, że będzie się ukazywało tylko to. Pewnie będą pojawiały się po dwa posty dziennie :) Mam nadzieję, że się cieszycie :)

A co do fanfika...
Opowiada on o Alison (zbieżność imion z bohaterką innego fanfika nieprzypadkowa), mieszkance Kapitolu, która ogląda 70. Igrzyska Głodowe i z zapartym tchem śledzi losy uczestników. 
Posty będą krótkie, ale mam nadzieję, że ciekawe. Miłego czytania!
Aha! No i każdy post będzie miał swojego patrona :)

Patronką dzisiejszego posta jest Prim


DZIEŃ DOŻYNEK

   O tak! Dożynki! Jak co roku można będzie pokibicować osobom, które i tak pewnie zginą. Jak ja się cieszę! Nie mogę się doczekać!
   Ten rok będzie wyjątkowy. Sam Seneca Crane poprosił mojego tatę o sponsorowanie Igrzysk. A tata poprosi mnie o wskazanie osób, którym ma wysłać prezenty. Świadomość, że możesz komuś uratować życie lub po prostu go zabić jest naprawdę przerażająca!
   Od rana w szkole wszyscy szaleją. Zakłady co krok. W tym roku najwięcej osób obstawiło zwycięzcę w dystrykcie 7, co rzadko się zdarza. Wiem, bo sama od 4 lat organizuję stoisko bukmacherskie. Mniejsze sumki można było zgarnąć za obstawienie wieku poszczególnych dystryktach. Przyjmowaliśmy również zakłady o długość trwania Igrzysk (13 dni) i ilość ofiar rzezi pod RO (14, dosyć sporo). Najmniej szło za płeć zwycięzcy. Obstawiają chłopaka.
   W szkole urządzili nam salę, gdzie możemy oglądać na bieżąco z Dożynkami. Na każdej przerwie siedzimy tam i słuchamy wywiadów z burmistrzami. O 14.00 wszystkim w klasach włączyli telewizory i relacje na żywo z losowań. 
   W tym roku nic takiego, powiem szczerze. W D1 dwoje nienawidzących się siedemnastolatków, w D2 jakaś tam 16-letnia dziewczyna i 18-letni chłopak. W Trójce natomiast mała dziewczyna zgłosiła się za kogoś i jakiś tam chłopak, nikt specjalny. W D4 wylosowali córkę burmistrza, ale ktoś się za nią zgłosił. No i chłopak - piętnastolatek z wielkim ego, a przynajmniej tak mi się zdaje. W Piątce jakieś rodzeństwo, w Szóstce para czternastolatków. Ale za to w Siódemce piętnastolatka o dużych szansach i chłopak w wieku siedemnastu, również faworyt. W D8 jakaś osiemnastolatka i piętnastolatek. W D9 dramat, bo wylosowali syna burmistrza i jego najlepszą przyjaciółkę. Aż dziwne, że nikt się nie zgłosił. W D10 i D11 dzieciaki w wieku 12-13 lat, a w D12 jakiś osiemnastoletni pracownik kopalni i piętnastoletnia dziewczyna z mięsnego za rogiem, bo tak mówili o nich komentatorzy. 
   Zasnęłam z uśmiechem na ustach. Już wiem, kto jest moim faworytem.



DZIEŃ PARADY TRYBUTÓW

   No tak... Dlaczego te parady są takie kiczowate? Wiem, że w tym roku Piąteczka i Ósemeczka nie będą miały sponsorów. Ich stroje były najgorsze. Wydaje mi się, że plusują Trójka i Jedenastka. Jednak wszystkich urzekła Siódemka. Ta para była najlepsza!



DZIEŃ WYWIADÓW

   Tak jak wszyscy się spodziewali! Faworytami według sponsorów zostali: para z Jedynki (po 10 punktów), chłopak z Czwórki (9), no i Siódemka (10 i 9). Zaskakująco dobrze, bo w pierwszej piątce znalazła się też  dziewczynka z Trójki (8). Dalej dziewczyna z Ósemki (7), dzieciaki z 11 (po 6), no i Dwójka (6 i 7). Reszta przeciętnie, po 5, 4, 3 punkty.
   Wywiady znaczniej zmieniły sytuacje. Jedynka pokazała muskuły, a Dwójka, która była z tyłu, wysunęła się na prowadzenie w moim małym rankingu. Trójeczka, która wszystkich zaskoczyła, zdradziła, że na arenie liczy się spryt i zwinność i zaczarowała wszystkich swoją elastycznością, robiąc szpagat. Siódemka spada. Dziewczyna i chłopak zepsuli swoje wywiady. Jest mi smutno, bo właśnie na nich liczę.



Mam nadzieję, że się wam spodoba taka forma oczekiwania na "Kosogłosa".
Już jutro trybuci wjadą na arenę!

Do przeczytania!
Anne M

2 komentarze:

  1. No no, urzekłaś mnie, przyznaję. Sama nigdy nie wyobrażałam sb Igrzysk z pkt widzenia Kapitolu, ale ty mi to ułatwiłaś ^^ Tylko dlaczego takie krótkie?? No nic, lecę czytać dalej ^^
    Mads

    OdpowiedzUsuń

Komentuj :) To tylko chwila!